Ці 4 звички можуть зашкодити вашому іміджу

Чотири звички, які можуть нашкодити вашому іміджу

Для ділового успіху недостатньо виглядати добре. Навіть ідеальний образ можуть зіпсувати елементарні помилки. Фахівці з бізнес-етикету радять задуматися над таким.

Коли технічно стало можливим розмовляти по телефону за кермом без особливих перешкод, багато хто сприйняв це як даність. Утім, це вам зручно розмовляти в цей момент, а співбесідникові, можливо, ні. Тому, якщо вам дуже потрібно подзвонити саме в цей час, не забудьте вибачитися за шум на задньому фоні. І постарайтеся викласти ваші думки стисло, пише DW.

Класичний випадок, коли людина створює видимість зайнятості, — розмови по телефону в громадському місці. Повірте, ніхто з випадкових попутників не хоче вникати у ваші проблеми. Пасажири першого класу потягів у Німеччині навіть стали пересідати у вагони другого, щоб не ставати мимовільними учасниками вранішніх розборів презентацій і звітів.

На конференції ви завели нові ділові контакти. Знайомство було швидким, але ви встигли обмінятися візитними картками і навіть подружитися в соцмережі. І ось через кілька тижнів приходить нагадування, що у вашого нового знайомого сьогодні день народження.

Навряд чи ви знайдете щирі слова, щоб привітати його з особистим святом. А іменинникові, який приймає поздоровлення від користувачів соцмереж, варто подумати над відповіддю, перш ніж відправляти стандартне «Спасибі всім, хто мене привітав».

Звичайно, можна забути відключити звук на телефоні, але ж це ваша проблема, а не того, хто дзвонить. Що він повинен думати, якщо його дзвінок просто скидають. Якщо у вас не було іншого виходу, неодмінно зателефонуйте і вибачтеся.

Елегантніше рішення — активувати автовідповідач. Може, якраз у цей момент ви втрачаєте нову можливість у бізнесі…

 

https://zib.com.ua/ua/137875-4_zvichki_yaki_mozhut_zashkoditi_vashomu_imidzhu.html

Ці 4 звички можуть зашкодити вашому іміджу